Medewerker Klantcontact Centrum (KCC)
Voor een goede relatie in de woningsector in Maastricht is Imbri Real Estate op zoek naar een medewerker klantcontact centrum die op korte termijn kan starten voor deze relatie. Deze functie is voor 16 uur per week. Je bent als KCC verantwoordelijk voor de volgende zaken:
Jouw functieomschrijving ziet als volgt uit:
Als medewerker klantenservice handel je voornamelijk telefonisch klantcontacten af.
Beantwoord je de meest uiteenlopende vragen omtrent:
Het huren van een woning.
Zoeken naar een nieuwe woning,
Inplannen van onderhoudsafspraken
Verwerken van alle administratieve handelingen die voortvloeien uit het gesprek.
Verder verwachten wij van een KCC medewerker het volgende:
Je kunt zelfstandig als in teamverband werken
Je zet de klant centraal in je denken en handelen.
Beschikt over goede sociale en communicatieve vaardigheden.
Je bent handig met de computer.
Een goede telefoonstem hebt en ‘oor’ hebt voor onze klanten.
Een goede kennis van de Engelse taal is een pre.
Ben je dit, maar heb je nog weinig ervaring met werken in een klantcontactomgeving?
Geen probleem alles valt te leren! Neem contact met mij op via +31(0)6 382 134 57 of stuur mij een e-mail: manon.dekkers@imbri.nl