Medewerker Financiële Administratie en Verslaglegging

Onze relatie maakt zich op voor de toekomst. Ze zoeken collega's met frisse ideeën en nieuwe perspectieven. Samen met je team zorg jij voor een betrouwbare financiële administratie en een tijdige en juiste verantwoording over onze financiële huishouding. Wat ga je doen? Onze relatie biedt goede en betaalbare huisvesting aan circa 17.000 huishoudens in Zuid-Limburg. Daar gaat veel geld in om. Samen met je collega’s faciliteer je de bedrijfsvoering van onze relatie met een betrouwbare financiële administratie. Ook blikt jouw team voortdurend terug om ervoor te zorgen dat we verantwoording kunnen afleggen over onze financiële huishouding. En dat deze verantwoording volledig, juist en op tijd is. Terugblikken doen we niet vrijblijvend, want van dingen die gisteren niet goed gingen, willen we vandaag leren, zodat we het morgen beter doen. Als medewerker financiële administratie en verslaglegging zorg je samen met je collega’s voor een tijdige, juiste en volledige administratie en het periodiek opstellen van rapportages. Je denkt mee over de inrichting van de financiële administratie en doet voorstellen om de werkprocessen te verbeteren. Je levert een flinke bijdrage aan de totstandkoming van de jaarrekening en bijbehorende analyses. Op basis van die laatste adviseer je de organisatie. Ook lever je bijdragen aan periodieke rapportages en de aangiftes voor de btw en vennootschapsbelasting. De planning en uitvoering van deze werkzaamheden bewaak je zelf. Waar nodig stem je af met je teamleider. Naast je teamleden onderhoud je contacten met verschillende collega’s binnen onze relatie, in het belang van de voortgang van de eigen werkzaamheden en die van anderen. Ook stem je af met de accountant in het kader van de jaarverslaglegging. Hoe ziet de afdeling eruit? Bedrijfsvoering & Vastgoedsturing bestaat uit de volgende teams en disciplines: team Financiële administratie & verslaglegging, team Reporting & financieel beleid, team Hospitality services, team Informatisering & automatisering en de disciplines vastgoedsturing en inkoopadvies. Binnen het team Financiële administratie & verslaglegging werken circa 9 medewerkers. Jij rapporteert aan de teamleider. Wie ben je?

  • Je hebt hbo-niveau.

  • Je hebt kennis van verslaglegging en van de relevante fiscaliteiten

  • Je hebt een goed ontwikkeld analytisch vermogen.

  • Je bent accuraat en oplossingsgericht en je werkt gestructureerd.

  • Je hebt een open persoonlijkheid, bent meedenkend en innovatief en van nature verbindingsgericht.

Wat bieden we?

  • Betekenisvol werk in een sector die al meer dan honderd jaar goede, betaalbare huisvesting verzorgt voor mensen die dat niet op eigen kracht geregeld krijgen.

  • Een brutosalaris van minimaal € 3.436 en maximaal € 4.772 (bij een fulltime dienstverband). Schaal Y.

  • Daarbovenop een 13de maand.

  • Een persoonlijk opleidings- en ontwikkelbudget.

  • Veel ruimte voor persoonlijke groei en ontwikkeling.

  • Gebruik van een laptop en mobiele telefoon.

  • Mogelijkheden tot tijd- en plaatsonafhankelijk werken.


Nieuwsgierig geworden? Neem contact met mij op via +31(0)6 31 68 16 60 of stuur mij een e-mail: aimee.penders@imbri.nl