top of page

Financieel Medewerker Projectadministratie

Voor een goede relatie in de woningsector in Zuid Holland is Imbri Real Estate op zoek naar een Financiële Medewerker Projectadministratie. Je mag gaan starten in april of eerder indien mogelijk. Dit project is tussen de 32 en 36 uur per week. Je bent verantwoordelijk voor de volgende zaken:


Jouw functieomschrijving ziet als volgt uit:

Verantwoordelijk voor het volgende:

  • Opvoeren nieuwe leveranciers t.b.v. de projectadministratie

  • WKA administratie voeren en verwerken in het ERP systeem

  • Digitaal specificeren en routeren van inkoopfacturen betrekking hebbend op de projectadministratie en de voortgangsbewaking hierop

  • Betaalbaar stellen van de facturen

  • Controleren en accorderen van de opgevoerde opdracht in het systeem door de projectleider

  • Opstellen en accorderen van budgetrevisies door de projectleider

  • Inlezen budgetten vanuit de SKO in het financiële systeem

  • Koppeling facturen aan de inkoopcontracten

  • Activeren van inkoopcontractregels

Welke expertise neem je mee:

  • Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie bij een woningcorporatie (noodzakelijk)

  • Kennis van boekhoudkundige processen (noodzakelijk)

  • Kennis van Tobias AX of 365 is een pre

  • Je bent per direct beschikbaar (noodzakelijk)

  • Je bent beschikbaar voor 32 - 36 uur per week (noodzakelijk)

Ben jij enthousiast en werk jij graag in een gewaardeerde organisatie, waar je dagelijks met plezier naar je werkt kunt gaan? Gewoon reageren en ik maak graag tijd voor je om alles getailleerd door te bespreken! Neem contact met mij op via +31(0)6 382 134 57 of stuur mij een e-mail: manon.dekkers@imbri.nl


bottom of page