Financieel Medewerker Projectadministratie
Voor een goede relatie in de woningsector in Zuid Holland is Imbri Real Estate op zoek naar een Financiële Medewerker Projectadministratie. Je mag gaan starten in april of eerder indien mogelijk. Dit project is tussen de 32 en 36 uur per week. Je bent verantwoordelijk voor de volgende zaken:
Jouw functieomschrijving ziet als volgt uit:
Verantwoordelijk voor het volgende:
Opvoeren nieuwe leveranciers t.b.v. de projectadministratie
WKA administratie voeren en verwerken in het ERP systeem
Digitaal specificeren en routeren van inkoopfacturen betrekking hebbend op de projectadministratie en de voortgangsbewaking hierop
Betaalbaar stellen van de facturen
Controleren en accorderen van de opgevoerde opdracht in het systeem door de projectleider
Opstellen en accorderen van budgetrevisies door de projectleider
Inlezen budgetten vanuit de SKO in het financiële systeem
Koppeling facturen aan de inkoopcontracten
Activeren van inkoopcontractregels
Welke expertise neem je mee:
Aantoonbare ervaring in een soortgelijke functie bij een woningcorporatie (noodzakelijk)
Kennis van boekhoudkundige processen (noodzakelijk)
Kennis van Tobias AX of 365 is een pre
Je bent per direct beschikbaar (noodzakelijk)
Je bent beschikbaar voor 32 - 36 uur per week (noodzakelijk)
Ben jij enthousiast en werk jij graag in een gewaardeerde organisatie, waar je dagelijks met plezier naar je werkt kunt gaan? Gewoon reageren en ik maak graag tijd voor je om alles getailleerd door te bespreken! Neem contact met mij op via +31(0)6 382 134 57 of stuur mij een e-mail: manon.dekkers@imbri.nl