Voor een woningcorporatie in Limburg zijn wij op zoek naar een medewerker leefbaarheid.
Functieomschrijving
Je bent het aanspreekpunt voor alle voorkomende zaken die betrekking hebben op de aan jou toegewezen buurt(en). Je bent een spin in het web. Je verricht allerhande coördinerende en communicatieve werkzaamheden. Door je bekwaamheid en kennis van de procedures ben je in staat de vraag te doorgronden en hierop efficiënt en effectief te reageren. Je pakt snel informatie op, anticipeert op vragen en weet welke wegen te bewandelen om zaken geregeld te krijgen.
Wat verwachten wij van een buurtcoördinator
Denkt mee met de klant, is daarbij oplossingsgericht om binnen de mogelijkheden/kaders te komen tot een passende oplossing voor de klant en Woonpunt
Kijkt over de muren van de eigen afdeling(en) heen
Handelt vanuit ‘de bedoeling’ bij het bedenken en realiseren van oplossingen voor de klant, met oog voor de verschillende belangen
Legt regelingen, procedures duidelijk uit aan klanten
Blijft rustig communiceren, ook bij weerstand en agressie van klanten
Weet door effectieve communicatie het denken en gedrag van klanten en stakeholders te beïnvloeden
Deelt informatie en ervaringen met anderen en bevordert de onderlinge communicatie
Werkt vanuit een teamgeest en helpt en ondersteunt collega’s
Durft collega’s aan te spreken en opbouwende feedback te geven
Is op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen binnen het vakgebied/werkterrein
Kan vanuit inzicht in het vakgebied oplossingen voor unieke vraagstukken bedenken
Kijkt over de muren van het eigen werkgebied heen
Heeft zicht op de wijze waarin werkzaamheden binnen de andere werkgebieden lopen en past best practices toe
Stelt zich op de hoogte van de gang van zaken op de kritische momenten in de uitvoering in het tijdspad
Vraagt uit eigen beweging om terugmelding of rapportage van anderen
Reageert tijdig door middel van het nemen van adequate maatregelen bij afwijking van de planning
Wat neem jij mee?
HBO werk- en denkniveau
Kennis van en inzicht in factoren van invloed op afhandeling klantvragen
Ervaring met complexe leefbaarheid-/participatievraagstukken
Inzicht in de rol en bijdragen van externe stakeholders bij de afhandeling van klantvragen en situaties
Ervaring met het begeleiden/coachen van collega’s
Wordt binnen het werkgebied door collega’s ervaren en geaccepteerd als senior
Herken jij jezelf hierin? Reageer dan snel! Wie weet start jij binnenkort als de nieuwe buurtcoördinator.
Neem contact met mij op via +31(0)6 31 68 16 60 of stuur mij een e-mail: aimee.penders@imbri.nl
Коментарі